Brand:

Boiler cu o serpentina marita pentru pompele de caldura TESY EV 2×12 S 200 60 HP

Weight90 kg
Volum

Culoare

Garanție: 2 Ani

SKU: 305251 Categories: ,
Distribuie:
  • Protecţia cu email asigură o utilizare de lungă durată
  • Izolaţie din PU de înaltă eficienţă
  • Protecţie anodică eficientă
  • Flanşă pentru inspecţie si curăţare facilă a boilerului
  • Posibilitatea instalării unui kit electric
  • Posibilitatea instalării unui regulator termic
  • Posibiltatea instalării unui senzor termic
  • Serpentină cu suprafaţă mare de schimb termic şi pierdere de presiune scăzută, destinată utilizării cu o pompă de căldură.
Capacitate196 L
Greutate netă85 kg
Izolaţie (PU dură)50 mm
Suprafaţa schimbătorului de căldură S12.1 m²
Capacitate schimbătorului de căldură S112.5 L
Puterea schimbată în regim continuu (putere maximă a serpentinei) S1 *60-80 / 70-90°C51/69 kW
Debit continuu a ACM la ΔT 35°C (S1) *60-80 / 70-90°C1266/1704 L/h
Pierderi termice ΔT 45K1.4 W
Clasă energeticăB
Temperatură
maximă de lucru
95 °C
Temperatură maximă de lucru a schimbătorului de căldură110
Presiune nominală a rezervorului de apă8 bar
Presiune nominală a schimbătorului de căldură6 bar
Cantitate maximă a apei scurse MIX 45°C (**15-60°C), Alimentare oprită (S1)282 L
Diametru600 mm
Înălțimea minimă a premisei1345 mm

Reviews

There are no reviews yet

Be the first to review “Boiler cu o serpentina marita pentru pompele de caldura TESY EV 2×12 S 200 60 HP”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You have to be logged in to be able to add photos to your review.

Fisa tehnica

Descarcă

Livrarea in Bucuresti

Pentru Bucuresti, livrarea se va face fie prin personal propriu, fie printr-o firma de curierat.
Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.

Livrarea in afara Bucurestiului

Livrarea in afara Bucurestiului se face printr-o firma de curierat (informatii prin email: contact@crego.ro sau telefonic +40 771 020 761).
Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.

Informatii utile
Pentru a veni in intampinarea posibilelor probleme ce pot aparea in urma transportului, indiferent de metoda de livrare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:

– Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA fizica a coletului/coletelor in prezenta curierului, inainte de a le receptiona. In cazul in care integritatea fizica a coletului/coletelor este vizibil compromisa, va rugam sa refuzati primirea.

– Puteti deschide coletul/coletele doar dupa ce ati platit contravaloarea lor.

– La preluarea coletului/coletelor, asigurati-va ca produsul corespunde cu ce ati comandat.

– Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA produsului/produselor, dupa receptie, in prezenta curierului. In cazul in care produsul/produsele nu corespund calitativ sau exista urme de lovituri din cauza transportului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier!

Va rugam sa semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului prin email pe adresa contact@crego.ro sau telefonic +40 771 020 761

Timpul de livrare

In functie de ora comenzii si de disponibilitate, produsele pot ajunge la dumneavoastra in urmatoarele termene:

In 1-3 zile* – pentru produsele aflate in stoc;

In 1-7 zile* – pentru produsele din stoc furnizor.

– Pentru produsele cu statusul precomandă, vă rugăm să ne contactați.

*Termenele de livrare de mai sus sunt orientative si reprezentative pentru majoritatea cazurilor. Datorita politicilor de livrare ale furnizorilor si a gradului de incarcare al firmelor de curierat si curierilor proprii pot exista intarzieri fata de termenele de mai sus. Operatorii nostri va pot oferi un termen de livrare mai exact in functie de produsele din comanda dvs.

*In perioada campaniilor promotionale si a sarbatorilor legale pot exista intarzieri de pana la 30 zile in livrarea comenzilor din cauza volumului mare de comenzi receptionate sau a aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale.








Persoanele fizice care achizitioneaza produse de pe site-ul CREGO.RO au posibilitatea sa se retraga din contract, fara a preciza motivele, in termen de 14 zile calendaristice de la primire.

Pasul 1. Completeaza formularul de retragere din contract

Completeaza cu atentie iar noi iti trimitem confirmarea de primire a cererii de retragere prin e-mail.

Pasul 2. Pregateste coletul si trimite-l catre noi

Este obligatoriu sa trimiti produsul, impreuna cu cutia originala a acestuia, nedeteriorata, toate accesoriile primite, certificatul de garantie, o copie a facturii si formularul de retragere din contract (cererea de retur) completat. Toate acestea trebuie impachetate corespunzator in alta cutie, nu in cutia produsului. Retragerea ta din contract va fi posibila doar daca se respecta termenul de 14 zile de livrare de la notificarea de retragere. Costurile de returnare sunt suportate de catre cumparator, conform legii.

Adresa la care trimiti coletul este :

Destinatar: CREGO SHOP S.R.L.Adresa: Strada Prundeni, nr. 19, sector 5, Bucuresti

Pasul 3. Iti restituim banii

Iti restituim contravaloarea produselor achitate in termen de 14 zile de la data notificarii de retragere din contract, dar nu mai devreme de data la care produsul ajunge fizic la noi. La completarea cererii de retur, este obligatoriu sa fie completata si optiunea pentru modalitatea de transfer. In cazul in care se cere rambursarea sumei intr-un cont bancar, va rugam sa mentionati IBAN-ul, precum si Banca la care este deschis contul. Rambursul nu se va face decat in contul apartinand persoanei catre care a fost facturat produsul si care face returul, nu se poate face catre terti.

Responsabilitatea fata de starea produsului

Conform Art 20, din OUG 34/2014 cu modificarile Legii nr 157/22.06.2015, riscul de deteriorare sau pierdere a produsului este transferat consumatorului in momentul in care acesta sau o parte terta desemnata de acesta, alta decat transportatorul, intra in posesia fizica a produselor. Cu toate acestea, riscul este transferat consumatorului in momentul livrarii produselor catre transportator, daca transportatorul a fost insarcinat de catre consumator sa transporte produsele, iar aceasta optiune nu a fost oferita de catre profesionist, fara a aduce atingere drepturilor consumatorului fata de transportator.

Coletele care au fost receptionate de client sub semnatura, nu se pot schimba sau returna in cazul in care sunt deteriorate. Se presupune ca, verificand coletul, consumatorul a certificat integritatea produsului in momentul livrarii prin receptionarea acestuia. Reclamatiile ulterioare cu privire la deteriorarea produsului vor fi considerate culpa consumatorului, iar in cazul in care se doreste returul produsului in cauza, se va face o estimare a daunelor, iar suma rambursata clientului va fi redusa cu contravaloarea daunelor.

Dispozitii legale

In conformitate cu dispozitiile art. 9 din OUG 34/2014, cumparatorul, nemultumit de performantele sau calitatea produsului, sau daca constata ca produsul nu corespunde cerintelor sale, are dreptul de a denunta unilateral contractul in termen de 14 zile calendaristice de la data primirii produsului. In cazul denuntarii contractului, produsul trebuie sa fie in starea de la vanzare, insotit de toate accesoriile, manualele de utilizare si eventualele softuri incluse, precum si certificatul de garantie (original), iar cutia acestuia sa nu fie deteriorata.

In conformitate cu prevederile art. 13 din OUG 34/2014 rambursarea sumelor achitate pe produs se va face in cel mult 14 zile de la data denuntarii contractuluI, clientul avand obligatia sa trimita coletul catre noi in termen de 14 zile de la data denuntarii contractului, in caz contrar putem amana restituirea contravalorii produselor achitate pana in momentul in care produsul ajunge fizic la noi.

Dreptul de renuntare la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

Important

Nu fac obiectul denuntarii unilaterale a contractului produsele deteriorate sau care prezinta defectiuni din culpa cumparatorului, precum si cele care au fost desfacute ori ale caror piese au fost inlocuite si nici produsele nefunctionale care fac obiectul reparatiilor sau inlocuirii lor in baza garantiei.

Conform art. 16 din aceeasi ordonanta, sunt exceptate de la dreptul de returnare urmatoarele:

– produsele al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;

– produsele executate dupa specificatiile consumatorului sau personalizate la cererea acestuia, precum si cele care prin natura lor nu pot fi returnate sau cele care se deterioreaza ori se degradeaza rapid;

– produsele confectionate la cererea consumatorului

– furnizarea de produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau din motive de igiena si care au fost desigilate de consumator

Livrare rapidă
Plata în rate
Plata securizată
Retur în 14 de zile calendaristice
Coș
Loghează-te

Nu ai cont încă?

Crează un cont
Categorii de produse
Urmărește-ne:

Boiler cu o serpentina marita pentru pompele de caldura TESY EV 2×12 S 200 60 HP