Livrarea in Bucuresti
Pentru Bucuresti, livrarea se va face fie prin personal propriu, fie printr-o firma de curierat.
Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.
Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.
Livrarea in afara Bucurestiului
Livrarea in afara Bucurestiului se face printr-o firma de curierat (informatii prin email: contact@crego.ro sau telefonic +40 771 020 761).
Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.
Livrarea se va efectua pana la intrarea in bloc/curte.
Informatii utile
Pentru a veni in intampinarea posibilelor probleme ce pot aparea in urma transportului, indiferent de metoda de livrare, va rugam sa aveti in vedere urmatoarele:
- Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA fizica a coletului/coletelor in prezenta curierului, inainte de a le receptiona. In cazul in care integritatea fizica a coletului/coletelor este vizibil compromisa, va rugam sa refuzati primirea.
- Puteti deschide coletul/coletele doar dupa ce ati platit contravaloarea lor.
- La preluarea coletului/coletelor, asigurati-va ca produsul corespunde cu ce ati comandat.
- Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA produsului/produselor, dupa receptie, in prezenta curierului. In cazul in care produsul/produsele nu corespund calitativ sau exista urme de lovituri din cauza transportului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier!
Va rugam sa semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului prin email pe adresa contact@crego.ro sau telefonic +40 771 020 761
- Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA fizica a coletului/coletelor in prezenta curierului, inainte de a le receptiona. In cazul in care integritatea fizica a coletului/coletelor este vizibil compromisa, va rugam sa refuzati primirea.
- Puteti deschide coletul/coletele doar dupa ce ati platit contravaloarea lor.
- La preluarea coletului/coletelor, asigurati-va ca produsul corespunde cu ce ati comandat.
- Va rugam sa VERIFICATI INTEGRITATEA produsului/produselor, dupa receptie, in prezenta curierului. In cazul in care produsul/produsele nu corespund calitativ sau exista urme de lovituri din cauza transportului va rugam sa semnalati acest lucru intr-un proces verbal, semnat si de curier!
Va rugam sa semnalati orice neconformitate survenita in urma transportului prin email pe adresa contact@crego.ro sau telefonic +40 771 020 761
Timpul de livrare
In functie de ora comenzii si de disponibilitate, produsele pot ajunge la dumneavoastra in urmatoarele termene:
- In 1-3 zile* - pentru produsele aflate in stoc;
- In 1-7 zile* - pentru produsele din stoc furnizor.
- Pentru produsele cu statusul precomandă, vă rugăm să ne contactați.
*Termenele de livrare de mai sus sunt orientative si reprezentative pentru majoritatea cazurilor. Datorita politicilor de livrare ale furnizorilor si a gradului de incarcare al firmelor de curierat si curierilor proprii pot exista intarzieri fata de termenele de mai sus. Operatorii nostri va pot oferi un termen de livrare mai exact in functie de produsele din comanda dvs.
*In perioada campaniilor promotionale si a sarbatorilor legale pot exista intarzieri de pana la 30 zile in livrarea comenzilor din cauza volumului mare de comenzi receptionate sau a aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale.
- In 1-3 zile* - pentru produsele aflate in stoc;
- In 1-7 zile* - pentru produsele din stoc furnizor.
- Pentru produsele cu statusul precomandă, vă rugăm să ne contactați.
*Termenele de livrare de mai sus sunt orientative si reprezentative pentru majoritatea cazurilor. Datorita politicilor de livrare ale furnizorilor si a gradului de incarcare al firmelor de curierat si curierilor proprii pot exista intarzieri fata de termenele de mai sus. Operatorii nostri va pot oferi un termen de livrare mai exact in functie de produsele din comanda dvs.
*In perioada campaniilor promotionale si a sarbatorilor legale pot exista intarzieri de pana la 30 zile in livrarea comenzilor din cauza volumului mare de comenzi receptionate sau a aglomerarii de livrari prin firmele de curierat nationale.